Laddar Evenemang

Detta är för dig som är småbarns- eller tonårsförälder eller annan närstående vuxen. Vi tror att det bästa för barn och ungdomars andliga utveckling är att kyrkan och hemmet leder dem tillsammans, sida vid sida. Därför kommer vi ta del av denna resurs som Pingst Ung har tagit fram där vi som församling kommer ta del av inspelade avsnitt med undervisning riktade till er föräldrar och andra närstående vuxna. Till denna undervisning har det också tagits fram samtalsfrågor för er föräldrar att samtala om i mindre grupper på plats.

Det kommer bli sju tillfällen med start – Tisdagen den 4 oktober kl. 18:00-20:00 och därefter varje tisdag fram tills sista gången den 15 november.

Det kommer serveras mackfika samt kaffe/te/saft. Ingen kostnad kommer krävas för kursen men för mackfikat kan man swisha 30kr/tillfälle på plats.

Anmälan gör du via länken här: https://forms.gle/vruqRFvMkzwySX8H8

Fler frågor eller funderingar – kontakta Emanuel eller Samuel.

emanuel@hedvigslundskyrkan.se
samuel@hedvigslundskyrkan.se